sobota, maja 14

#zdjęciomiech Podsumowanie miesiąca: KWIECIEŃ: Jak przeżyć autostop, Gessler i Syria, polskie morze

autostop, fotorelacja


Wjeżdża nowy cykl na bloga jak Kubica na metę: Podsumowanie miesiąca w formie #zdjęciomiecha. Znajdować się tu będzie też stylizacja i wydarzenie miesiąca oraz #małerzeczy, które cieszą. Co się u mnie działo?



Jako, ze niedawno wróciłam z Włoch gdzie byłam na najlepszej majówce ever czyli autostoprace, w tym miesiącu trochę spóźnione podsumowanie. Ale obiecuje sobie, wam, a nawet mamie, że zawsze pierwszego dnia miesiąca znajdziecie tutaj podsumowanie mojego minionego miesiąca.

Podsumowania są fajne! Mogę spokojnie przeanalizować czy bardzo się leniłam w tym miesiącu, czy trochę za mało jak na mnie. Pocieszyć się z małych rzeczy, które nie dostrzegamy na co dzień, a po jakimś czasie jednak dochodzimy do wniosku, że są one ważne i z nich składa się szczęśliwy dzień. Tak jak słowa piosenki, którą śpiewała Sylwia Grzeszczak "Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest". Od razu w głowie mam całą melodie. No to lecim z koksem. Co u mnie?


#zdjęciomiech

Podsumowanie miesiąca / Kwiecień /

Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata.


WYDARZENIE MIESIĄCA

Wyścig autostopowy to już dla mnie coroczna tradycja. Po prostu muszę tam być! Świetna atmosfera, genialni, interesujący ludzie czyli autostopowe świry oraz piękne widoki to tylko kropla w morzu tego co kryje w sobie ta gruba impreza. Absolutny "must see" na liście wszystkich studentów. Nie możesz skończyć studiów bez zaliczenia choć jednego takiego wypadu.

Po takim wyjeździe jestem tak bardzo naładowana pozytywną energią, chęcią działania, a nawet i przede wszystkim nową nabytą wiedzą o różnych dziwnych i mniej dziwnych rzeczach, że największy pracuś przy mnie to nic. Mogę działać! 30 kwietnia był start AutoStopRace, więc zdjęcia jedynie z początku imprezy.

autostop włochy
Zapisanie się na ten wyścig graniczy z cudem, a niektórzy nawet mówią, że stres i emocje są większe niż na maturze. Nam w tym roku kolejny raz się udało. Uff!

autostop jedzenie
W tym roku nie chcieliśmy schudnąć na stopa. Bo jak wiadomo najlepszą dietą cud jest autostop. Kabanosy, dużo kabanosów i ryby w puszkach uratowały nam życie. Było smacznie tym razem :)

autostop, podróż


podróż autostopem


STYLIZACJA MIESIĄCA

outfit, stylizacja beż



stylizacja wiosna beż
Kocham te butki <3




Wypad nad morze


Na początku kwietnia byliśmy nad morzem. Choć pogoda jeszcze nie rozpieszczała załapaliśmy się na słoneczny, ale wietrzny dzień.

polskie morze
polskie morze
polskie morze
polskie morze
polskie morze


Magda Gessler i Syria


Co Gessler ma wspólnego z Syrią? Pani Magda przeprowadzała rewolucje w syryjskiej restauracji "Aramia" w Szczecinie. Ja jako fanka kuchennych rewolucji musiałam przekonać się jak to wszystko wygląda na własnej skórze i czy jest lub nie jest smacznie. Jak oceniam restauracje? Było bombowo! A tak serio, powinni zadbać trochę bardziej o porządek. Poza tym przystawki są drogie i za tą cenę jest tego naprawdę niewiele. Danie główne bardzo dobre i zamierzam niedługo znowu odwiedzić tą restauracje, która przeżywa teraz oblężenie. Magia telewizji i Magdy Gessler działa, trzeba się umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem.

rewolucje kuchenne
syria dania
Zestaw przystawek Arami 25 zł


Siłownia


Nie podaje się, dalej walczę ze swoimi słabościami. Jestem jedną z tych osób, które mogą ćwiczyć bez przerwy, ale dieta to dla mnie udręka. Cheat meal jest chyba u mnie co drugi dzień. Być może dlatego, że ogólnie jestem osobą szczupłą z wagą 50 kg  i myślę, że mogę sobie na to pozwolić. Nie mogę! Od stycznia chodzę na siłownie i nie widzę efektów właśnie przez moją słabą dietę. Teraz zmieniłam swój trening i nastawiam się na redukcje, cardio, rowerek i orbiter. Później wracam do ćwiczeń siłowych. Może to przyniesie jakieś większe zmiany w mojej sylwetce. Pisałam już posta o moim treningu, ćwiczeniach na siłownie dla dziewczyn i facetów. Jeśli nie wiesz jak ćwiczyć to zajrzyj.

siłownia blondynka fit
siłownia hantle
cheat meal
[Cheat meal] I jak tu się oprzeć takiej pokusie?


Studia


Zostało mi półtora miesiąca do końca studiów. Smutek, łzy i mega rozkminy. Co po studiach? Mam dużo zaległości na studiach, pełno nieobecności do zaliczenia z poprzedniego semestru, nie oddany indeks oraz zostałam wyróżniona dodaniem do listy osób do wyrzucenia ze studiów. Za prace magisterską nie potrafię się wziąć i zacząć ją wreszcie pisać. Mamie tłumacze, to tak, że chce pobić rekord w najszybszym napisaniu magisterki na moim wydziale. Ale po jej minie widzę, ze jest niezbyt zadowolona z tego.

Wykładowcy mają rożne sposoby na takie osoby jak ja. Jak bardzo uprzykrzyć życie osobom odrabiającym nieobecności? Mój wykładowca siatkówki mógłby dostać nagrodę za swoją kreatywność, a może chujowatość? Robienie zdjęć starym czasopismom i przeszukiwanie w nich newsów o siatkówce to nie jest praca na kilka godzin, to praca na kilka dni. Dostajesz jeden  cały rocznik - jedna nieobecność. W jednym roczniku jest z 300 czasopism po 10-12 stron to wszystko musisz czytać i szukać czegoś wspólnego z siatkówką. I nagle wszyscy idealnie chodzą na zajęcia, oprócz mnie oczywiście. 

magisterka
dobra ściema :)
studia nieobecności
[shit]




#małerzeczy

grill jeziorko
#grill #nowejeziorkoodkryte #błonia

podsumowanie miesiąca

#rolki #walkipsów










3 komentarze:

  1. Super, fajnie się czytało, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis, żałuję, że jako młoda studentka nie wybrałam się w podobną podróż - eh, teraz to tylko pomarzyć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, będę tu zaglądała częściej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Popularne

Członkowie