sobota, stycznia 16

Podsumowanie roku - Fotorelacja


Nie chcąc się chwalić, choć trochę lubię, w tym roku zrobiłam 3300 km autostopem, a nawet leciałam 10 godzin samolotem odganiając od siebie nachalne myśli o najlepszych filmach katastroficznych. Nie było łatwo w tym roku, choć bardzo ciekawie. Macie szczęście, Wy nie musicie się tak męczyć, bo wszystkie najlepsze zdjęcia zobaczycie u mnie na blogu. Moje podsumowanie roku  w formie fotorelacji.

Najlepsze momenty



Nie jestem zadowolona z siebie. Dużo czasu przebimbałam, robiąc to co lubię najbardziej - opalając się na plaży. A tak serio, najfajniejsze momenty to oczywiście bezkonkurencyjny Autostop Race - wycieczka do pięknej Grecji oraz dla mnie niebotycznie daleko oddalona Dominikana. Grecję koniecznie muszę jeszcze kiedyś odwiedzić. Jest to jeden z tych krajów do których warto wracać, krajobraz mnie zachwyca, połączenie zielonych wzniesień i morza to dla mojego oka istna eksplozja doznań. Za to Dominikana to najdalszy kraj jaki odwiedziłam. Raj na ziemi to dobre określenie tego żółto-niebiesko-zielonego miejsca. Piasek, tropiki i ocean, a kolory tak soczyste, że nawet Photoshop może przy nich się schować. Pierwszy tak długi lot, dziesięciogodzinny dał mi nieźle w kość, ale ostatecznie było warto.


Nie robiłam planów, nie zapisywałam nic na kartkach, nie było żadnych list i za to powinnam dostać ostry opieprz. W tym roku obiecuję poprawę, a nawet jest już za dość uczynienie i moje plany.

Było ciężko. Po prostu cholernie ciężko było mi się zabrać za zrobienie tego podsumowania. Zbyt duża ilość zdjęć, na którą reagowałam natychmiastowym leniem, zniechęcała mnie do pokazania Wam jak wyglądał ten rok.



____________________________

PODSUMOWANIE ROKU

____________________________




podsumowanie roku


podsumowanie roku
podsumowanie roku
podsumowanie roku
podsumowanie roku







podsumowanie roku







Pierwszy raz odwiedziłam Warszawę, a mój chłopak skoczył na bungee








podsumowanie



Poza tym pracowałam w agencji eventowej i chciałabym dalej podążać w tym kierunku. Podejmę próby znalezienia takiej pracy w tym roku. Zaliczyłam też pracę na sezonie nad polskim morzem. Praca kelnerki nie jest dla mnie, ale jeśli chcesz się dowiedzieć jakie są napiwki to sprawdź mój wpis. Byłam na wydarzeniu Poznań Game Arena - relacja z wydarzenia [kilk]Festiwal Sunrise, moja relacja [tutaj] . Zapisałam się na prawo jazdy i w tym roku muszę zrobić wszystko, żeby je zdać. Trzymajcie kciuki! Odkryłam, że siłownia to świetny pomysł dla mnie i bardzo ją polubiłam. Mój początkowy plan treningowy tutajByłam na Eska Music Awards. Sylwestra spędziłam w małej mieścinie po Łodzią z trzystoma zwariowanymi autostopowiczami, prelekcjami z podróży i innymi niezapomnianymi atrakcjami. Polecam taką imprezę!

 Jeśli chcesz się dowiedzieć bardziej szczegółowo o tych rzeczach i znaleźć więcej zdjęć to zapraszam do mojego podsumowania wakacji.




Co najfajniejszego zdarzyło się w Twoim życiu w 2015 roku?




1 komentarz:

  1. To wszystko wygląda świetnie... Zazdroszę podróży i życzę kolejnych i kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń

Popularne

Członkowie