wtorek, grudnia 1

Co kupić dziewczynie? Prezent dla niej - czy potrafisz to robić?



Pokaż, co kupujesz dziewczynie, a powiem Ci, jak bardzo nie umiesz tego robić.
Tak wiele jest uroczystości: prezent na urodziny, rocznice, imieniny, święta, mikołajki, dzień kobiet, a Ty przez cały ten czas musisz być zaskakujący 
i romantyczny. Może i ją zaskakujesz swoimi pomysłami na prezenty, ale rzadko pozytywnie. Niech nie zwiedzie Cię uśmiech na jej twarzy, tak naprawdę próbuje ukryć grymas niezadowolenia. Z romantycznością masz tak wiele wspólnego, że jedyne co masz do zaoferowanie to film, komedię romantyczną. Jeśli tak jest to masz problem, odwieczny problem - Co kupić dziewczynie? 




 Nie potrafisz kupować prezentów dla niej. 


Jeśli Twoja dziewczyna jedyne co może zrobić z prezentem od Ciebie to pochwalić się na forum z tytułem: nietrafione, głupie, badziewne prezenty
i bezkonkurencyjnie wygrać z pozostałymi pomysłami to potrzebujesz tego postu bardziej niż Ci się to wydaje. Ten wpis odmieni Twoje jak i jej życie. Przynajmniej w jakimś stopniu. Dowiedz się w końcu jaki jest idealny prezent dla niej.

Zainspirowana wpisem z innego bloga, stwierdziłam, że wielu facetów są równie beznadziejni jak i dziewczyny w robieniu prezentów. Trzeba z tym walczyć. Trzeba walczyć z kubkami ze wspólnym zdjęciem (to nie jest super prezent dla niego) i sztucznymi kwiatami lub tanim dezodorantem(to nie jest dobry prezent dla niej). Daruj sobie zbyt dużą bieliznę (jeśli chcesz sobie oszczędzić tekstów "twierdzisz, że jestem gruba?" to przynajmniej dowiedz się jaki nosi rozmiar).   A teraz zadaj sobie pytanie: Czy chcesz być najlepszym chłopakiem? 
Tak - czytaj dalej. Nie - już możesz zacząć szukać na forum swojego "super" prezentu.





Pomysły na prezent dla dziewczyny
Co kupić dziewczynie?



1. Własnoręcznie wykonane prezenty. 

Większość kobiet takie prezenty ubóstwia. Często  z tego powodu faceci są niezadowoleni, bo dostają jakieś dziwnie wykonane przedmioty, które mają im udowodnić jak bardzo Ich lovciamy zamiast czegoś praktycznego. Jeśli i Tobie dostało się coś takiego to znak, że dziewczyna marzy o takim prezencie i myślała, że Tobie też będzie się podobał (myliła się). Główna i ważniejsza zasada od praw fizyki: Im bardziej starałeś się przy prezencie tym bardziej Ci na niej zależy (w jej oczach). 


pinterest.com



prezent na urodziny
pinterest.com


Kupony miłości w słoiczku. Jak zrobić - [klik]


prezent na urodziny
Kupony lotto, prezent na urodziny. Ile lat tyle kuponów.



2. Romantyczne pomysły  i spersonalizowane prezenty. 

W większości takie prezenty wychodzą dużo taniej. Wilk syty i owca cała. To świetny pomysł na prezent dla dziewczyny. Dla młodej licealistki jak i dojrzałej kobiety. W internetowych sklepach można znaleźć wiele spersonalizowanych prezentów, wiec --> google. Balony, kwiaty i świeczki zawsze na propsie.




prezent dla dziewczyny pomysły




Pośćcie razem lampion szczęścia



prezent niespodzianka dla niej
zawieście kłódkę na moście z waszymi inicjałami 


3. Prezenty ze zdjęciami. 

W internetach jest mnóstwo pomysłu na wykorzystanie zdjęć.






             
PREZENT DLA NIEJ
prezent na rocznice
   



4.  Biżuteria.  

Najlepiej na Nas działa ta z grawerem. Odpowiedni prezent na święta, walentynki, dzień kobiet lub nawet mikołajki. Propozycje:

Prezent dla dziewczyny




5. Klasyk: Romantyczna kolacja. 

Co z tego, że jedyne co umiesz ugotować to spaghetti z sosem zakupionym z biedronki. Jeżeli włożysz w to dużo starań, przygotujesz świetnie miejsce w  płatki róż albo świece to smak nie będzie najważniejszy. Oklepany pomysł, ale sprawdzony przez miliony mężczyzn - zawsze działa.
 Drugi wariant: Kolacja na mieście. Jeśli jesteś totalnym beztalenciem kulinarnym (choć bardziej sadze, że jesteś leniwy) lub już kiedyś romantyczną kolacje przygotowałeś dobrym pomysłem może być kolacja w restauracji.






Kolacja na dachu





4. Napisz dla niej list.

 Czasem łatwiej wyrazić uczucia na kartce niż przekazać słowami. Świetna pamiątka, do której na pewno będzie wracać w takie ponure wieczory jak dziś z uśmiechem na twarzy.


pinterest.com

5. Przywitaj ją śniadaniem do łóżka. 

Na grubej desce do krojenia przygotuj choćby owsiankę z jogurtem i owocami. Raz do roku możesz się przemęczyć i pójść zobaczyć jak się ma Wasza kuchnia. Będzie to niezła niespodzianka dla dziewczynyNa pewno Ci się odwdzięczy z rana.




6. Spontaniczny wyjazd. 

Emocje jakie dzięki nim przeżyjemy są lepsze niż materialne rzeczy. Bardziej wspominamy przeżycia, to one zmieniają coś w naszym życiu. Gdy wspominamy byłego partnera pierwsze co przyjdzie nam na myśl to wspólne podróże, wyjazdy, pierwsze przeżyte razy niż prezenty. Jeśli chcesz pozostawić dobre wspomnienia, zaplanuj spontaniczny wyjazd, zabierz ją gdzieś gdzie nigdy nie była, zrób z nią coś co zrobi po raz pierwszy. A na samą myśl o Tobie będzie miała w głowie 100 różnych zwariowanych pomysłów, swoje pierwsze razy, które będą jej się kojarzyły już na zawsze z Tobą.

Jeśli chcesz, żeby pierwszą myślą gdy będzie robiła je ponowie było: "Z Maćkiem byłam pierwszy raz na łyżwach, pamiętam jak trzymał mnie za ręce i pomagał mi się utrzymać w miejscu. Szkoda, że mój chłopak nie jest tak zaskakujący jak on"*  Postaw na emocje, a nie materialne prezenty. 

*Tak, tak, wiem... przecież Wy będziecie już na zawsze razem.

 PS: Daj jej czas, żeby się przygotowała. Bo gdy zabierzesz ją gdzieś bez makijażu zamiast być skupiona na wyjedzie może przejmować się ciągle tym jak wygląda. Powiedz na którą godzinę ma być gotowa. I leć, jedź albo płyń. U mnie na stronie znajdziesz strony z tanimi lotami i wycieczkami. 



 Oczywiście te prezenty to propozycje i mogą być tylko dodatkiem do prezentu. Ty najlepiej znasz swoją dziewczynę i powinieneś wiedzieć co jej się będzie najbardziej podobało.

Dziewczyny, teraz możecie ten post pokazać swoim chłopakom. Jeśli stwierdzi tak jak mój, że on woli inne prezenty dawać to wytłumaczcie mu, że co Was to obchodzi co on woli? My też możemy woleć kupować inne prezenty i mieć gdzieś czy jemu się to spodoba. Ale czy o to chodzi w prezentach? Do mojego po takiej rozmowie dotarło, więc zobaczymy jak to będzie na święta.



Jaki prezent był tym najlepszym, który dostałaś? O jakich prezentach dziewczyny marzą?



9 komentarzy:

  1. Mój facet wprost zapytał mnie co chce. Więc wzięłam go załapię, poszliśmy do drogerii wybrałam kilka swoich ulubionych kosmetyków od Loerala: – tusz, podkład Infallible- bo mój stary się kończy więc będzie zapas, róż do policzków…I dzięki temu wiem że te prezenty naprawdę mają jakiś sens. To najlepsze wyjście i wszyscy zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest podobnie, mój facet zawsze ma problem co mi kupić, raz mu powiedziałam, że lubię kolczyki to na każdą okazję je dostawałam.. Aż miałam dość. Na ostanie urodziny zażyczyłam sobie lot w tunelu aerodynamicznym tak dla odmiany. Razem pojechaliśmy do Leszna i razem lataliśmy. I to był fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moja dziewczyną również był problem, raz chciała perfum lub jakieś ubrania. Postanowiłem, że zrobię niespodziankę.Zamówiłem koszulkę z naszymi inicjałami. Była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie kobietka musi mieć czas na przygotowanie :D Powiem Ci, że masz fajne pomysły, ja bym była zadowolona z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę dlaczego mój facet nie jest taki romantyczny? Tak jak koleżanka też bym chciała dostać nawet taki lot w tym tunelu w Lesznie albo żeby chociaż mnie zabrał na jakiś wyjazd.. Jak na ten moment to według mojego boya najlepszym prezentem jest wyjście do kina.. no ale ileż można??

    OdpowiedzUsuń
  6. To co pokazujesz jest bardzo inspirujące i można to też wykorzystać np na prezent dla mamy. Ogólnie ja większość rzeczy kupuje jednak czasami lubię dodać coś od siebie :) Prezent powinien być ciekawy i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bedę się upierał, że najlepszym prezentem dla niej jest tylko i wyłącznie markowa bielizna! Zresztą ostatnio popełniłem wpis na moim blogu na ten temat :)
    Już nie raz uratowała mi tyłek. Zobaczyć błysk w jej oku, kiedy otwiera pudełko... bezcenne. Tylko za cholerę nie wiem wciąż czym się różni stanik od biustonosza (?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielizna to też świetny prezent, muszę przyznać. Chłopak zadowolony i dziewczyna z takiego prezentu :)
      "czym się różni stanik od biustonosza" - Niczym, to to samo, tylko synonim.

      Usuń
  8. Zdjęcie to dobra rzecz na prezent i świetna pamiątka. Zwłaszcza kiedy wiąże się z tym dużo wspomnień

    OdpowiedzUsuń

Popularne

Członkowie