wtorek, listopada 3

RELACJA: Poznań Game Arena - Mój chłopak ciągle gra w gry!




Poznań Game Arena - moja relacja z wydarzenia. Jak żyć z chłopakiem graczem? Najlepiej by było dopingować mu w jego hobby i próbować zrozumieć jego zamiłowanie do gier. Ale czasem nie jest to takie łatwe. Jak to się mówi: "Graczem jest się całe życie". Czy związek z graczem ma w ogóle sens?


PGA - Relacja z targów

"Graczem jest się całe życie"- i albo my to zaakceptujemy, albo będą ciągłe zgrzyty w związku. Ja chcę, aby mój chłopak rozwijał się w swoich zainteresowaniach, stąd wziął się pomysł na prezent na dzień chłopaka -wyjazd na PGA czyli to co gracze lubią najbardziej. 

Poznań Game Arena to targi elektronicznej rozrywki: turnieje, konkursy, możliwość przetestowania nowych gier. Czyli ogólnie nudy dla większości normalnych dziewczyn. Ale powiem, że nie było, aż tak źle! Gry nie potrafiły mnie w zupełności oczarować, jednak bardzo dobrze wychodziło to costplay'om, które robiły naprawdę duże wrażenie. Oczywiście zamiast robić pełno zdjęć wołałam zachwycać się na żywo pomysłowymi strojami...



Można było poczuć się jak na prawdziwym stadionie grając w Fifę






MÓJ CHŁOPAK CIĄGLE GRA W GRY!

Każdy z nas wnosi inne aktywności do związku. I warto poświęcić trochę czasu na poznanie pasji/hobby naszego partnera. Posłuchać jak On o tym opowiada, ile emocji mu to daje i jak bardzo próbuje tą całą ekscytacje przelać na Nas. Może Cię to w ogóle nie interesować. Ale pomyśl co on przeżywa jak my opowiadamy mu codziennie o nowych kosmetykach lub wcierkach do włosów. On musi to wysłuchiwać z entuzjazmem na twarzy, choć go to tak interesuje jak Ciebie nowe dodatki do jego gry.




Mój chłopak gra w gry. Nie przeszkadza mi to, bo potrafię sobie zająć czas bez niego. Czasem się cieszę, że jest zajęty bo mam chwile tylko dla siebie. Wtedy jest czas na moje zainteresowania.

W wielu przypadkach jest tak, że dziewczyna nie potrafi sobie zająć sama czasu i przez to puszczają jej nerwy, bo chłopak się nią nie interesuje. Spójrz na siebie. Czy masz swoją pasje/hobby/zainteresowania, dzięki którym możesz się oddać całkowicie i czas przy tym nie ma znaczenia? Może problem jest w Tobie. Nie interesuje Cię nic i niczemu nie potrafisz poświęcić choćby godziny czasu. Może jesteś nijaka, a przy okazji męczysz swojego chłopaka. Bo nic Cię nie ekscytuje, fascynuje i nie podnieca.

A co wtedy gdy Twój chłopak naprawdę przesadza z grami? No cóż, na pewno nie dowiedziałaś się o tym dziś tylko zapewne na samym początku Waszego związku. Więc jeżeli On od początku taki był to powinnaś to akceptować, jeśli zdecydowałaś się tworzyć z nim związek. Nie sądzę, że jest takim spiskowcem, aby ukrywać swoje granie całymi dniami przed Tobą. Jeżeli zdecydowałaś się być z nim to znaczy, że Go akceptujesz całego także z jego graniem po nocach. I nie wmawiaj sobie, że On się zmieni i rzuci w cholerę te gry dla Ciebie.

Może również być tak, że jednak to Cię przerasta bo wydawało Ci się, że poświęca mniej czasu na granie niż jest to w rzeczywistości. Woli poznawać nowe światy w WoWie niż wyjść z Tobą na spacer. Bardziej jara go nowa skórka w Lolu niż nowa sukienka na Tobie. Wtedy zalecam rozstanie bo z uzależnieniem jakimkolwiek ciężko wygrać. Chociaż Ty  będziesz próbowała, bo dla Ciebie na pewno się zmieni. NIE, nie będzie tak.  Nie ma co tracić czasu z kimś kto pamięta o dacie premiery wejścia nowej gry, a nie pamięta daty Twoich urodzin lub rocznicy. Zna wszystkie nazwy postaci z LoLa, a z imionami Twoich najlepszych przyjaciół ma problem. Jest milion facetów, którzy woleliby pokopać z Tobą piłkę na podwórku niż w Fifę z Messim przed TV.
Zapamiętaj to.





1 komentarz:

  1. WŁAŚNIE ZAKUPIŁAM CHŁOPAKOWI NOWE PLAYSTATION … jeszcze nie wiem czy będę żałował, raczej nie, bo potrafię uderzyć ręką w stół ;) Poza tym mam przewagę gdyż to prezent ode mnie i teraz musi mnie słuchać bo prezent "wyleci" przez okno :D
    Ciekawy blog - ja dopiero zaczynam, może coś z tego będzie może nie ale zapraszam :)
    w-strone-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popularne

Członkowie