wtorek, listopada 10

Gdzie zjeść w Poznaniu? Ranking restauracji


gdzie zjeść w poznaniu

Czasem mam problemy z wyborem miejsca do jedzenia w mieście, w którym jestem po raz pierwszy lub nie znam nikogo kto mógłby mi polecić już sprawdzone, smaczne bary/restauracje. Jak sobie z tym poradzić? Skąd wiedzieć gdzie warto zjeść? Najlepiej wiedzą gdzie podają świetne dania osoby, które mieszkają na co dzień w danej miejscowości. 


Jeśli nie chcesz trafić do przypadkowego lokalu z przypadkowym jedzeniem lepiej postawić na kubki smakowe miejscowych, oni najbardziej znają się gdzie jadać w swoim mieście. Na szczęście ja już wiem gdzie zjeść w Poznaniu dzięki samym poznaniakom.


Gdzie zjeść w Poznaniu?


Jesteś w Poznaniu i nie masz ochoty tracić czasu na słabe miejsca z nieapetycznymi daniami? Lepiej dla Twojego brzucha będzie jeśli zapoznasz się z grupą na facebooku Gdzie zjeść w Poznaniu ranking najbardziej polecanych restauracji/barów/lokali w Poznaniu.  

Następnym razem jak trafisz do Poznania przeszukaj ranking restauracji na grupie i już nigdy nie trafisz do miejsca, którego nikt nie odwiedza poza przypadkowymi turystami, którzy wychodzą stamtąd z kwaszonymi, niezadowolonymi minami. Tak samo jak ja gdy odwiedziłam nieznaną mi dotąd Warszawę. Teraz wolę postawić na sprawdzone miejsca gdzie oferują dobre jedzenie, które każdy miejscowy zna, chwali i do nich wraca. Dlaczego by nie skorzystać z takiej cennej wiedzy?

Moje must try w Poznaniu:
-naleśniki w Manekinie, 
- burger z Food Patrolu,
- meksykańska restauracja Mamasitas 
- Długo już mi się marzy dobrze zrobione stek, co jest po prostu rzadkością.    Cammero Steak House- mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie.




Najlepsze naleśniki w Poznaniu

wg poznaniaków

Zachęcona świetnymi opiniami postanowiłam wpaść do ponoć najlepszej naleśnikarni w Poznaniu - Manekin. Obawiałam się czytając na grupie, że nie będzie wolnych miejsc, ponoć zawsze są bardzo duże kolejki, a my byliśmy w sobotę. Mimo tak wcześniej pory tylko parę stolików był wolny, co musi świadczyć dobrze o restauracji.  


gdzie zjeść w poznaniu


OPINIA:

-Lokal jest zwyczajny, gdyby nie dobre opinie poznaniaków nigdy bym do niego nie trafiła.
- Dużo sosu (2 rodzaje) co jest dla mnie bardzo ważne, bo bez sosu to ja po prostu nie potrafię. Za to duży + ode mnie.
- Naleśniki są gigantyczne! Ciężko było mi je zmieścić a jestem typowym łasuchem, skończyło się to tak, że praktycznie połowa została na talerzu.
- Tanio. Cenny są bardzo niskie jak na takie duże porcje.
- Duży wybór różnego rodzaju naleśników.

Ocena: 4,5/5

Ocena taka tylko dlatego, że mogłam wybrać inny rodzaj naleśnika. Mój chłopak miał o wiele smaczniejszego, ale jemu to zawsze się udaje trafić. On by dał ocenę 5. Ogólnie polecam miejsce i na pewno tam wrócę ale tym razem na coś słodkiego.



gdzie zjeść w poznaniu




  A tu piękna Polska jesień nad morzem. Nie przypominam sobie tak ładniej i ciepłej jesieni jak w tym roku. Jestem zachwycona!
gdzie zjeśc w poznaniu
gdzie zejść w poznaniu
Nasza polska niedoceniana 'zorza'



A Wy jakie lokale gastronomiczne polecacie w Poznaniu? Gdzie można dobrze zjeść w Poznaniu według Was?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne

Członkowie