wtorek, września 1

Podsumowanie wakacji czyli co robiłeś w wakacje?


podsumowanie wakacji

Wakacje jak zwykle wszystkim minęły za szybko. Wykorzystałam wolne na zdobywanie doświadczenia, prace nad morzem i większe imprezy. Dziś 1 września więc czas podsumować te dwa miesiące urlopu. Co robiłam w wakacje? 


 Większość moich planów wakacyjnych napisałam tutaj  Co robić w wakacje? 10 sposobów na wykorzystanie wakacji Pomysły na wakacje dla niektórych mogą być jeszcze przydatne, szczególnie dla studentów, którzy mają możliwość zaplanowania sobie jeszcze całego września.


Podsumowanie wakacji


 Praca w agencji eventowej - Jestem bardzo zaskoczona bo chyba znalazłam to co sprawia mi przyjemność, a do tego daje możliwość zarobienia. Prowadzenie imprez firmowych to dużo zabawy, ludzie są pozytywnie do Ciebie nastawieni, można poznać wiele interesujących osób. Prowadziłam różnego rodzaju zabawy, konkurencje. Szczerze powiedziawszy za dużo się tam nie napracowałam, ale chyba dlatego, że naprawdę mi się to podobało. Muszę iść w tą stronę, rozesłać CV po firmach eventowych i zaczepić się gdzieś na dłużej.


 Praca jako kelnerka nad morzem - To był miły zastrzyk gotówki, jednak okazało się, że ta praca jest zupełnie nie dla mnie. Nauczyło mnie to, że nie chce pracować w gastronomii i mieć do czynienia z przeróżnymi często niemiłymi klientami. Opis mojej przygody z kelnerstwem znajdziecie w wpisie Ile zarabia kelner i jakie są napiwki? Obowiązki kelnera - PORADY Dowiecie w nim jaki jest przepis na duże napiwki oraz ile zarobiłam na napiwkach.



mniam, mniam  aż zgłodniałam :)


Festiwal Sunrise - Każdy powinien wybrać się tam choć raz, nieważne, że nie przepadasz za takim rodzajem muzyki! To jeden z największy festiwali muzyki elektroniczej w Europie wschodniej. Przypomina dobrze znanego Tomorrowlanda, nawet gwiazdy często grają te same - jeden dzień u nas, drugi w Belgii. Za rok mam nadzieje, że pojawimy się już w środku całej imprezy. Całą relacje z imprezy znajdziecie tutaj Festival Sunrise - Jak sie ubrać? Czy warto? RELACJA

Najbardziej żałuje tego że, nie udało mi się pojechać na Woodstock. Pogoda była koszmarna - wiało, padał deszcz a ja kilka dni wcześniej przewiałam sobie plecy i nie mogłam ruszyć się z łóżka. No cóż może za rok się uda?



Odpoczynek nad polskim morzem - Pogoda była wyśmienita, praktycznie całe wakacje były upały w ogóle nie trzeba było gdzieś daleko wyjeżdżać w poszukiwaniu pięknej pogody. Przyznam się nawet, że się kąpałam więc musiało być naprawdę gorąco bo rzadko mi się to zdarza. Byliśmy w tym terminie co była noc spadających gwiazd. Oglądaliśmy nocą na plaży spadające gwiazdy było mega romantycznie, szum morza, my na kocyku i świetna pogoda nic więcej nie potrzebowaliśmy!


trzęsacz wakacje kościół

trzęsacz podsumowanie wakacji
kto zgadnie gdzie bylam?

koniki mechaniczne, trzęsacz, wakacje

 Pyromagic - Jest to coroczny międzynarodowy festiwal pokazów pirotechnicznych. Wydarzenie zbiera na początku sierpnia zawsze mnóstwo ludzi do Szczecina. Możemy poczuć się jakbyśmy mieli drugiego sylwestra w ciągu roku, który wygląda o niebo lepiej niż pierwszy. A te wszystkie widoki mamy zupełnie za darmo. Byłam na pierwszym dniu pokazów gdzie Hiszpania i Korea Północna prezentowały swoje popisy pirotechniczne.




Jedno zdjęcie się nawet troszkę udało 

Kajaki to nowa aktywność, która podbiła moje serce. Piękne widoki rekompensują zmęczenie. Jest to świetny pomysł na randkę. Koszt spływu to 70 zł za kajak więc niewiele jak na taką przyjemność. Pogoda jest równie ważna jak i miejsce, lepiej wpada się do wody gdy jest po prostu ciepło. Mam nadzieje, że we wrześniu jeszcze popłyniemy ale dłuższa trasą. Jeśli jeszcze nie przekonałam Cię na spływ kajakowy to zapraszam Cię do przeczytania Kajaki - Co zabrać i jak się ubrać na spływ? Co warto wiedzieć? Znajdziesz tam zdjęcia, które na pewno Cię zachęcą.



Eska Music Awards Impreza zrobiona z naprawdę dużym impetem. Gwiazd było mnóstwo, zarówno polskich jak i zagranicznych tj. Hurts, Lambert. Warto pojawić się na takim wydarzeniu tym bardziej, że bilety kosztują około 50 zł a impreza trwała od 20:30 do 23. Nawet nie wiedziałam kiedy minęły mi te prawie 3 godziny. Za rok również muszę tam być.

Na zdjęciach trochę mało widać ale najlepsze bilety rozeszły się bardzo szybko.




                               
Moje urodziny i super prezent! Muszę wam się pochwalić, że dostałam w prezencie voucher na lot paralotnią i nie mogę już się doczekać kiedy go wykorzystam. Mam nadzieje, że uda mi się to zrobić we wrześniu dopóki pogoda dopisuje.




 Systematyczne pisanie bloga

Ciesze się, że blog małymi kroczkami się rozwija. Postanowiłam sobie, że będę pisać około 6 postów w miesiącu. Wena jest, ciągle zapisuje sobie nowe tematy ale sądzę, że raz/dwa razy w tygodniu to wystarczająco. 

We wrześniu na blogu planuje nowy projekt, który zapowiadałam już w wakacje jednak poprzez ciągłe wyjazdy nie mogłam go rozpocząć. Na pewno będzie on przydatny dla młodych osób chcących zamieszkać razem. Mam nadzieje, że wreszcie ruszą dwa nowe cykle - jeden związany z modą a drugi z gotowaniem.

Chciałam serdecznie podziękować Marcie z martapisze.pl za polecenie mojego bloga na jej stronie!


Cafe22 - restauracja na 22 piętrze widać z niej całe miasto
                       
tego lata była piękna pogoda


Trochę miałam inne plany na te wakacje. Chciałam całkowicie oddać się zbieraniu doświadczenia ale zamiast tego pojechałam do pracy nad morzem jako kelnerka. Nie jestem z tego w pełni zadowolona, choć na pieniądze nie mogłam narzekać. Nie udało mi się wykonać Fit wyzwania, w tym miesiącu też nie wiem czy całkowicie to wyjdzie :(

Czy jestem w pełni zadowolona z wykorzystania wakacji? Nie udało mi się wyjechać gdzieś daleko w Polskę, choć były już plany zdobywania stopniowo korony gór polskich. Kilka postanowień nie dałam rady zrealizować ale nic straconego spróbujemy za rok, a może szybciej. Wiem, że trochę za dużo leniuchowałam w te wakacje. Ale teraz od września przyrzekam, że spróbuje się wziąć za siebie!



A Ty co robiłeś w wakacje? W pełni je wykorzystaliście czy postawiliście na odpoczynek?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne

Członkowie