czwartek, września 24

Mój pomysł na dzień chłopaka. Jaki prezent?




Jakby ktoś zapomniał kiedy jest dzień chłopaka to przypominam, że 30 września. Za pewne większość dziewczyn takie rzeczy pamięta, to jednak nasi nierozgarnięci faceci mają problemy z ważnymi dla Nas datami. Ale dziś im wszystko wybaczamy, znaczy nie dziś tylko 30 września. 



Ja wraz z moim chłopakiem uznajemy jedynie dzien chlopaka. Nie wiem dlaczego faceci mają aż dwa święta, a My nie?! Niech mi ktoś to wytłumaczy. Z tych propozycji możesz śmiało korzystać również na dzień mężczyzny. Tylko nie rozpieszczaj go zanadto jedno święto w zupełności mu wystarczy. Zresztą przecież największym prezentem jesteś Ty i tego się trzymajmy.



Mój pomysł na:

 DZIEŃ CHŁOPAKA


1. Zegarek binarny Każdy mężczyzna powinien mieć zegarek, a najlepiej kilka. Ten nawet ma podświetlane liczby. 


źródło: allegro


2. Poznań GAME ARENA Takie prezenty to ja lubię. Nie dość, że on będzie zadowolony to i ja sobie pojadę do mojego ulubionego Poznania. Jako, że mój chłopak dużo czasu spędza przy grach to mam nadzieje, że taki prezent mu się spodoba. Dostanie bilety na PGA. Idealny prezent dla gracza.





3. Breloczek marki samochodu Taka zawieszka może być dodatkiem do prezentu dla fana motoryzacji. Mój chłopak prosił mnie o nią już kilkakrotnie i po długim "męczeniu mi buły" kupiłam mu ją.




4. GOLF. Zastanawiam się jeszcze nad golfem. Ogólnie zamiar był taki, że mieliśmy się wybrać na mini golfa. No cóż, nie wyszło bo wszystkie są już zamknięte. Ja zawsze chętna jestem do robienia nowych rzeczy tym bardziej, że koszt jest niewielki po 15 zł. A może okaże się, że któreś z nas jest drugim Tigerem Woodsem i poznamy swój ukryty talent? Kto wie, kto wie. PS: Zastanawiam się czy trafiłabym choć jeden raz w piłkę. Trochę się obawiam, że zamiast trafić kijem w piłkę trafie gdzieś indziej np. przechodniemu w głowę  albo co gorsze sama walnę się kijem. Muszę się jeszcze nad tym zastanowić czy mojemu facetowi takie spędzenie tego dnia by pasowało.




Trzeba pamiętać i świętować dzień mężczyzn, bo czasem i my musimy ich rozpieszczać. Nieraz mi się wydaję, że dla niektórych facetów najlepiej by było ten cały dzień spędzić w łóżku... Więc jeśli nie mamy pomysłów przyszykujmy na ten dzień sexy strój i problem prezentów mamy z głowy!

Kurczę. Mam nadzieje, że mój chłopak nie przeczyta tego przed 30 września.



A Wy jakie macie pomysły na prezenty dla drugiej połówki?


5 komentarzy:

  1. Fajne pomysły. Oryginalne, ale też mocno spersonalizowane. Ale to dobrze, bo ważne w wyborze prezentu jest dopasowanie go do osoby obdarowanej a nie obecnego trendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tam dla mojego samca zamówiłam koszulkę z napisem Wandal Miłości o tu: http://piekuo.com/pl/koszulki/29-koszulka-wandal-milosci.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli zastanawiasz się nad mini-golfem, a boisz się wpadek, zabierz go na lekcję golfa dla dwojga :) taki prezent dla chłopaka sprawi radość i jemu, i Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty. Mój ostatnio dostał mniej wyszukany ale w sumie nawet spersonalizowany, bo wkręcił się w barberskie klimaty i w związku z tym zażyczył sobie porządny trymer do brody. Dostał Panasonic, cieszy się z niego no i wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wiele fajnych propozycji na prezent na dzień chłopaka. Trzeba tylko trochę poszukać. Ja znalazłam lot w tunelu aerodynamicznym w Lesznie i myślę, że zamówię taki voucher dla faceta.

    OdpowiedzUsuń

Popularne

Członkowie