niedziela, sierpnia 16

Jacy są turyści? Najbardziej denerwujące zachowania turystów



turysci polscy


Mieszkam w uroczej, małej miejscowości nad polskim morzem. Czym wkurzają mnie przyjeżdżający tu turyści i jak bardzo potrafią mnie zaskoczyć swoim zachowaniem? Sprawdź czy czasem sam nie zachowujesz się jak denerwujący turysta. Jacy są polscy turyści i co robią źle?





Najbardziej denerwujące zachowania turystów
Jacy są polscy turyści?




Głośne rozmowy na plaży

Czegoż można się dowiedzieć siedząc obok takiej rodzinki. Czasem mam wrażenie, że robią to specjalnie bo chcą, żeby pół plaży słyszało co mają do powiedzenia. Przeważnie coś niemądrego. Kłótnie, przeklinanie, wyzwiska to często dla takich norma. Możesz pomarzyć o czytaniu książki i relaksie gdy trafi ci się rodzinka mająca w nosie to, że wolałbyś nie słyszeć krzyczącego na siebie małżeństwa albo nikt nie ma zamiaru słuchać jak sobie śpiewasz ulubioną piosenkę chyba, że jesteś Rihanną. Gdy widzę, że taka rodzinka rozbija przede mną parawan jak najszybciej próbuje uciec na drugi koniec plaży.



Gołe dzieci 

Pedofilia jest zła, ale moje dziecko na golasa lata. I nic Ci do tego. To może być dość kontrowersyjne, ale co mi tam. Nie chce oglądać Twojego gołego dziecka! Tak wiem, że to takie słodkie i w ogóle przecież nikomu to nie przeszkadza. Też bym była szczęśliwa i uśmiechnięta gdyby mój chłopak chodził goły po plaży ale nie wiem czy ty byś była z tego tak bardzo zadowolona. No ludzie... pedofile mogą być wszędzie.



Sikanie gdzie popadnie

Pracując w lodziarni byłam przygotowana na wiele dziwnych i zaskakujących zachowań turystów. Wyobraźcie sobie małą lodziarnie z odgrodzonym miejscem do którego nie ma wejścia nikt inny oprócz mnie. Pewien rodzic wszedł za zamkniętą mini bramkę, naprzeciw moich drzwi ściągnął dziecku majtki i kazał sikać. Tak, że gdybym zrobiła krok z lodziarni weszłabym w ten mocz. Byłam wściekła bo jak można mieć taki tupet, żeby wejść do specjalnie odgrodzonego miejsca i nasikać komuś prawie, że na drzwi!? Krzyknęłam, że[ nie wolno] tak robić i wyprosiłam ich a rodzic z wielkim oburzeniem na to: "ale przecież to tylko dziecko". I co z tego? Czy jego mocz jest jakiś inny, nie śmierdzi? 
Nie zdarzyło się to raz, tylko kilka razy!


turysci czemu sa wkurzajacy



Klient nasz pan... ale bez przesady.

Dręczące pytania na oczywiste rzeczy. Najgorzej jest w pracy w gastronomii. Gdy codziennie co druga osoba zadaje Ci te same banalne pytania to można lekko zwariować. Oj, potrafiło mnie w pracy wiele rzeczy wkurzyć dzięki takim turystom. Czasem wydaje mi się, że niektórzy przyjechali się pokłócić i psuć innym humor a nie odpoczywać. Niektórym przypadkom nie dogodzisz, zdarzają się straszne marudy, które lubią uprzykrzać prace.



Turyści są bezmyślni

Czasem mi się wydaje, że turyści zapominają na wakacje zabrać ze soba głowy. Rozpłakane dziecko biegnące przez całą ulice z płaczem bo rodzic go zgubił to norma. Portfele, dokumenty, telefony wszystko można znaleźć.




Jestem anonimowy

Przyjechałem z drugiego końca Polski i nikt mnie tu nie zna wiec mogę robić co chce. Przyjedzie taka banda na imprezy i próbuje wyrwać łatwe laski. Czasem im się udaje czasem nie. Ale najbardziej mnie denerwuje gdy udają  obcokrajowców z tym swoim łamanym angielskim i myślą, że ktoś na to poleci. Po co to robią? Kiedyś takiego przyłapałam. Najpierw do mnie i koleżanki mówił po angielsku a tu później przypadkiem okazało się, że to Polak. Zapytałyśmy go po co to robi. Stwierdził, że się wstydził. No, no udawanie obcokrajowca dodało mu nagle odwagi...




Na pewno znalazłoby się dużo, dużo więcej denerwujących zachowań ale chciałam tych biednych turystów trochę oszczędzić. Leżąc na plaży przy takiej wyżej opisanej rodzince powstał pomysł na ten wpis. Dzięki za wenę bez was nie powstałby ten wpis!


Czy Ty też czasem zachowujesz się jak wkurzający turysta?





2 komentarze:

  1. Niestety wszystko zależy od tego jaki ludzie mają charakter, niektórzy po prostu "tak mają", że kłócą się i czepiają wszystkiego. Taka ich natura, ale z mojego "plażowego" doświadczenia wiem, że lepiej taką rodzinkę zignorować, niż się wykłócać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Jak tylko się zorientuje co się kręci to po cichutku zwijam się w inne miejsce :)

      Usuń

Popularne

Członkowie