czwartek, sierpnia 20

10 bardzo śmiesznych komedii, które musisz znać.



Ostatnio naszła mnie duża ochota obejrzenia bardzo śmiesznej komedii. Przeszukując internety powoli zaczęłam tupać nogami bardziej z nerwów niż ze śmiechu. Czyżby tak ciężko było znaleźć naprawdę fajną komedię, która nas rozśmieszy do łez? Zrażona poszukiwaniami chcąc chociaż Wam trochę oszczędzić nerwów postanowiłam stworzyć listę naprawdę śmiesznych komedii. 



Bardzo śmieszne komedie

 TOP 10


                      1. Jutro będzie futro 
                                      Hot Tub Time Machine (2010)
   śmieszne komedie ranking
Opis: Grupa znajomych cofa się w czasie do lat swojej młodości. W czasach gdzie nie ma I phone facebooka i wiele wynalazków z teraźniejszości goście z przyszłości mogą się wykazać a nawet zmienić swoją przyszłość.
                                                  
Filmweb

Obejrzyj i kup


Polecam zobaczyć dwie części!







                      2. 21 Jump street
                                (2012)
 
Opis: Dwóch młodych policjantów dostało zadanie rozpracowania szajki dealerów w... liceum.

Filmweb

Obejrzyj i kup




Polecam zobaczyć dwie części!






                                           3. Udając gliniarzy
                                                                                Let's Be Cops (2014)

Opis:  Jak to fajnie było by zostać policjantem chociaż na jeden dzień. Przekonało się o tym dwóch przyjaciół i nieoczekiwanie ich życie nabrało tempa.

Filmweb

Obejrzyj i kup










                                          4. Kac Vegas
                                                                        The Hangover (2009)
Opis:  Niektórych Vegas przerasta. Najbardziej nietypowy wieczór kawalerski.

Filmweb

Obejrzyj i kup
  

Polecam obejrzeć 3 części











                  5. O dwóch takich co poszli w miasto
                                                          Harold & Kumar Go to White Castle(2004)

Opis: Zabawne przygody Harold'a i Kumar'a, którzy wyruszyli na nocną wędrówkę po New Jersey. Niestroniących od używek przyjaciół czeka najbardziej zwariowany wieczór. Czy uda im się dojść do celu?

Filmweb

Obejrzyj

Polecam 3 części







                                           6. Millerowie
                                                                                   (2013)

Opis: Dealer, którego okradli z towaru musi przywieźć dużą ilość narkotyków z Meksyku. Żeby nikt się nie zorientował stworzył wymyśloną rodzinę. 

Filmweb

Obejrzyj











                           7. Za jakie grzechy dobry boże?
                                                         Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu?
                                                                           (2014)
Opis: Każdy rodzic chce, żeby jego córki dobrze wyszły za mąż. Co zrobić kiedy wybrańcy są odmiennej kultury,religii i mają swoje inne obyczaj? Jak nie zwariować i dogadać się ze wszystkimi? Czy rodzice wytrzymają te katusze?

Filmweb

Obejrzyj i kup










                                      8. Dzikie historie
                                                                        Relatos salvajes (2014)


Opis: Film inny niż wszystkie. A jak ty zachowasz się gdy puszczą Ci nerwy?

Filmweb

Obejrzyj i kup











                            9. Wielki Stach


                                                      Big stan (2007)

Opis:Karma wraca. Nieuczciwy biznesmen ma trafić do wiezienia. Bardzo się boi, że nie poradzi sobie w takim miejscu. Żeby pokonać swój strach podejmuje nauki wschodnich sztuk walki.

Filmweb

Obejrzyj







10. Polowanie na druhny

           Wedding Crashers (2005)


Opis: John Beckwith i Jeremy Grey wkręcają się na wesela i podrywają nieświadome druhny.

Filmweb

Obejrzyj i kup













Szukając jakieś zabawnej komedii ludzie swoimi propozycjami naprawdę mnie zadziwiali. Zamiast komedii podawali typowe romansidła, ale może kogoś to śmieszy, nie wnikam. Najbardziej zdziwiło mnie podanie jako komedii filmu "Zielona mila", doznałam niezłego szoku gdy to przeczytałam.

Ciężko znaleźć coś fajnego bo wszędzie bombardowani jesteśmy komediami romantycznymi, które często nie mają nic wspólnego z dobrą komedią. 
Listę stworzyłam według swoich upodobań, wiec nie każdemu może przypasować. Jednak warto znać te komedie.

Komedia  Komedia romantyczna



Przedstawione komedie idealne spisują się na wakacyjne spotkania ze znajomymi. Jeśli skończyły się Tobie pomysły na te wakacje to skorzystaj z Co robić w wakacje? 10 sposobów na wykorzystanie wakacji



Chętnie obejrzę coś nowego byle by było śmieszne. Jakie są wasze ulubione komedie?


36 komentarzy:

  1. Znam tylko Kac Vegas- chyba mam sporo do nadrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam jedynie Kac Vegas, więc kilka pozycji dodaję na Filmwebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio się podobał film "Agentka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wiem co obejrzę dziś wieczorem. Dzięki :)

      Usuń
  4. Ja widziałam kilka z tych, gorąco polecam Millerów xx A spoza tych... hmm... polecam Dzień Świra xDDDDD Lałam z tego godzinami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spojrzeć na ten film z innej perspektywy. Jak byłem mały śmiałem się z tego do rozpuku. Kilka lat później zebrałem się obejrzeć jeszcze raz. Pan Koterski ukazał życie tragiczne i dramatyczne Adasia Miauczyński. Codzienna nieznośna rutyna powtarzana w kółko i bez sensu, masa idiotów którzy go otaczają...
      Zależy jak na to spojrzeć, z jednej strony bardzo śmieszny, z drugiej jednak smutny. Polecam każdemu obejrzeć :)

      Usuń
    2. lalas z dzien swira a zrozumialas ten film

      Usuń
    3. dzien swira to film dla psychopatow

      Usuń
    4. ten film świetnie pokazuje co czuja ludzie chorzy na schizofrenie i nie obrażaj ich mówiąc ze są psychopatami a mówiąc w ten sposób pokazujesz jaki płytki jesteś i jak mało rozumiesz

      Usuń
  5. Wszystkie komedie z Leslie Nielsenem. Po prostu grzana non stop. No i RRRrrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. 6/10 komedii oglądałam i od siebie jeszcze dodam trylogię "Poznaj mojego tatę", "Poznaj moich rodziców" i "Poznaj naszą rodzinkę"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. 6/10 komedii oglądałam i od siebie jeszcze dodam trylogię "Poznaj mojego tatę", "Poznaj moich rodziców" i "Poznaj naszą rodzinkę"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście niedawno miałam przyjemność obejrzeć te komedie i są genialne! :) Polecam każdemu te 3 części.

      Usuń
  8. Jak zobaczyłem na liście film Kac Vegas to wiedziałem, że nic śmiesznego tutaj nie znajdę. Mam inne poczucie humoru, mnie bawią filmy typu "Skarbonka" z Tomem Hanksem, "Bananowy czubek" Woody Allena, "Parszywe dranie" a z polskich tylko "Miś" bo te wszystkie współczesne polskie komedie z Pazurą i innymi smutnymi postaciami uważam za zdefraudowanie pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziasz z ciebie :)

      Usuń
    2. Miś jak dla mnie jest słaby, lubię Rozmowy kontrolowane. Czemu tyle ludzi lubi tego Misia nie mogę pojąć.

      Usuń
    3. Chociażby "Nic śmieszego" z Pazurą o wiele fajniejszy od tego dennego Misia.

      Usuń
  9. Każdy ma inne poczucie humoru :) Dzięki za propozycje, na pewno sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co jest śmiesznego w filmie ,,Dzikie historie"? Nie zaśmiałam się ani razu. Sens i przesłanie filmu są ciekawe, a.. gdzie humor?

    OdpowiedzUsuń
  11. POLECAM ,,Za jakie grzechy dobry boże''
    Bardzo śmieszny i może go oglądać cała rodzina !!!
    POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam w nowym zwierciadle -wakacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. - Duże dzieci
    - Jeszcze większe dzieci
    - Wyścig szczurów
    - Siedmiu krasnoludków historia prawdziwa
    - Siedmiu krasnoludków las to za mało

    OdpowiedzUsuń
  14. co ty wiesz o swoim dziadku

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dom bardzo nawiedzony" - usmiałam sie do rozpuku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś obejrzę i sprawdzę :)

      Usuń
    2. ze ja tego wczesniej nie widzialam.. Dzieki !

      Usuń
  16. co ty wiesz o swoim dziadku po4ezja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! "Co ty wiesz o swoim dziadku" to bardzo przyjemna komedia :)

      Usuń
    2. A co w tym filmie jest? ;) Na pewno ciekawy,żeby móc go obejrzeć ? ;)

      Usuń
  17. wszystkie obejrzane, dobra lista:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Norbit - moja ulubiona komedia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko zostanie w rodzinie 1/2
    Wszystko zostanie w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  20. ja znam kac vegaz , jutro będzie futro i ryle :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Grimsby, Nietykalni,Zgon na pogrzebie wersja z afroamerykaninami ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  22. ja polecam film pt."agenci bardzo specjalni"

    OdpowiedzUsuń

Popularne

Członkowie